sobota, 29. junij 2013

SCRATCH

Igrica, ki sem jo izdelal v Scratchu se nahaja na tej povezavi http://scratch.mit.edu/projects/11155891/#player

Glavna ideja igre je zabava in razvijanje motoričnih sposobnosti.
Navodila za igranje:
V igrici je treba čimprej postreliti čim večje število črvov, ki se sprehajajo po ekranu. Za vsak strel se vam odšteje 1 točka, če zgrešite, če pa zadanete pa se vam prišteje 10 točk. Za merjenje uporabljate kar miško, za streljanje pa tipko SPACE. če vam zmanjka črvov pritisnite tipko A in se znova vsi pojavijo. Igra je namenjena bolj zabavi in ne toliko učenju.

Potek izdelave:
Najprej sem našel sliko črva in jo uvozil v scretch. Nato sem še naredil merek, s pomočjo risarja, ki je že v skretchu.
Nato sem za crva napisal kodo, dodal zvok (najdete ga že v skretchu). Koda izgleda nekako takole:
Koda za merek je pa čisto kratka, prav tako tudi za ozadje. Seveda je treba za merjenje rezultata in štoparico uvesti novo spremenljivko.
Vse skupaj nato samo povežete v neko skupno celoto in to bi bilo to.
Uporabnost te igrice:
Sama uporabnost te igrice se mi sicer ne zdi preveč uporabna, saj je namenjena pretežno zabavi, saj se otroci ne naučijo prav nič iz nje. Edina dobra stvar je ta, da razvijejo svoje motorične sposobnosti, reflekse,...

Ni komentarjev:

Objavite komentar