sobota, 27. april 2013

RAČUNALNIŠKA GRAFIKA:

RASTRSKA GRAFIKA:
Postopek izdelave:
1.Najprej sem odprl program GIMP 2, ki si ga lahko brezplačno snamete s spleta.


2.Nato v orodjarni izberete orodje Slikarski čopič in naslikate oz. narišete nekaj.



3.Ko sem narisal, kar sem hotel sem uporabil še orodje zračna pršilka in vse skupaj še lepo pobarval. Traja       kar nekaj časa… Za barvanje lahko seveda uporabimo tudi kakšno kanglico, ali pa čopič, in tako dosti hitreje obarvamo sliko. Barve pa menjavamo pa nad možnostmi orodja, kjer imamo dva kvadratka, ki ju kliknemo in spremenimo v želeno barvo.



4.Ko smo končali dobimo nekaj takega:

5.Ko smo to narisali, še s slike krožnika izrežemo ven krožnik s pomočjo orodja Prosto izbiranje, in tako obrišemo krožnik in ga prilepimo na sliko. Nato vzamemo še sliki logov windows-a, appla in linuxov in ju na enka način izrežemo, obrnemo in postavimo na sliko. Vse skupaj lepimo na svojo plast, ki jo dobimo pod zavihkom Plasti in nato izberemo želeno, kar hočemo. S pomočjo plasti lažje oblikujemo sliko.
6.Na koncu pa lahko dodajmo še malo sence da polepšamo sliko. gremo v zavihek filtri, svetloba in senca, vrži senco.




VEKTORSKA GRAFIKA:
1.Najprej odpremo program Inkscape:

2.Izberemo orodje riši kroge, ki se nahaja na levi strani.

3.narisal sem vse skupaj 6 krogov, z različnimi polnili, ki jih izbiramo na desni strani.

4.Nato sem vse skupaj združil in na koncu dodal še besedilo NO WORM ZONE. 
Oboje najdete na levi strani .

UPORABA PRI POUKU:
 Pri pouku bi to lahko uporabili pri razlagi grafike. Učencem in učenkam bi razložili razlike v rastrski in vektorski sliki. Naučili bi se tudi različne formate za obe vrsti slik. Programa bi lahko zelo slikovito uporabili kot dodatno motivacijo in tudi sama razlaga bi postala bolj zanimiva. Učenci bi dobili še dodaten pogled na samo obravnavano snov. Sliki pa bi nekako prikazali neke vrste lastnosti računalniških črvov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar